Hakkımızda

1993 yılında faaliyete geçen firmamız ile günümüzün sürekli gelişen üretim teknolojisinin en son olanakları ile donatılmış kendi tesisimizde, BARİNA markası ile ürettiğimiz iç giyim ürünlerini kalite, rahatlık ve zerafetle bütünleştirerek yurtiçi ve yurtdışı müşterilerinin beğenisine sunmaktayız.

Sektörümüzde uzun yıllar boyunca edindiğimiz deneyim ve bilgi birikimimizi imalat konusunda uzmanlaşmış bir ekiple birleştirerek yurtiçi ve yurtdışındaki büyüklü küçüklü birçok firmaya ürünlerimizi ulaştırmaktayız.

Başlarda sadece Türkiyeye hizmet veren firmamız günümüzde Birleşik Arap Emirliği, Tunus , Fas , Cezayir , Ürdün , Lübnan , Suudi Arabistan , Irak , Iran, Ukrayna ve Rusya gibi ülkelere %100 Türk malı ürünlerimizi göndermenin haklı gururunu yaşamaktadır.

ÜRÜNLER
BARİNA İÇ GİYİM olarak markamıza olan güvenimiz gereği, birinci sınıf ürünlerimizi müşterilere sunmayı hedeflemekteyiz. Bu doğrultuda, yüksek kaliteli ürünlerimizin üretimi için birinci kalite tedarikçilerle çalışmaktayız.

BARİNA İÇ GİYİM; gecelik, pijama, 6 lı setler, çeyizlik setler, sütyen, sütyen külot takımları, lohusa gecelik, lohusa pijama takımları, Lohusa sabahlık takımları ile erkek pijama, erkek rob takımları ve çeyizlik erkek grupları ile penye ev giyim ürünleri gerek kalıpları gerekse kumaş ve üretim kalitesine ek olarak, dantel, saten, tül ve farklı baskı detaylar kullanarak müşteri memnuniyeti ile iç giyim sektöründe öncü olmuştur.


ÜRETİM
Ürünlerimiz; tasarım, kesim, dikim, ütüleme ve paketleme olarak tamamen kendi tesisimizde üretilmektedir. Üretimde paketleme, etiketleme içeriklerine ve kalitesine ayrıca özen göstermekteyiz.

PAZARLAMA İLKELERİ
BARİNA İÇ GİYİM olarak pazarlama stratejimiz müşteri odaklıdır. Ürünlerimizi, doğru pazarda, doğru müşteriye, doğru zamanda en iyi fiyatla sunmayı hedeflemekteyiz. Ürünlerimizin %70’i yurtiçi pazarına, %30’u ise uluslararası çeşitli pazarlara gönderilmiştir. Dağıtım politikamızda hızlı, kaliteli ve sorunsuz ürün teslimini ilke edinmekteyiz.
BARİNA İÇ GİYİM; Türkiye ekonomisine daha fazla katkı verme isteği doğrultusunda uluslararası pazarlara yönelik satış payını artırmayı hedeflemektedir.